آر ایس ایس کے غنڈے سرگرم،کشمیریوں کو طالبان طرزکی جنگی حکمت عمل اپنانا ہوگی، فیصل محمد

بروسلز( مانیٹرنگ ڈیسک )بھارت پر قبضہ کی آڑ میں جس طرح کشمیری مسلمانوں کو کرفیو میں قید کرکے انکا قتل عام کررہا ہے وہ تاریخ کی سب سے بڑی نسل کشی بن سکتی ہے.

کیونکہ بھارت کی ہندو افواج انتہائی جدید اسلحہ سے مسلح ہے جبکہ مسلمانوں کے پاس مقابلہ کیلئے پتھروں اور چند ڈنڈوں کے علاوہ کچھ نہیں یہ بات بین القوامی تنازعات میں ثالثی کے عالمی ماہر فیصل محمد نے کہی ..

انھوں نے کہا کہ بھارت ٹرمپ یا کسی اور کی ثالثی کو قبول نہیں کریگا کیونکہ بھارت ایک مبینہ عالمی سازش کے تحت مسلمانوں کی نسل کشی کررہا جس میں اسے اب تک کامیابی ہورہی ہے..

فیصل محمد نے انکشاف کیا کہ بھارت میں مسلمانوں کے بڑے قتل عام میں کامیابی اور دیگر مسلم ممالک کی خاموشی نے بھارت کے حوصلے بلند کردئیے ہیں جس کی بناء پر بھارت ہندوستان کے دیگر علاقوں میں بھی مسلمانوں کی نسل کشی کا پروگرام بنایا ہے..

فیصل محمد نے کہا انکشاف کیا کہ آج بھارت کے ایک وزیر نے اعلان کیا ہے کہ وہ مسلمانوں پر قابو پانے کیلئے انتہا ہندو پسند تنظیم RSS پر ایک مرڈر اسکواڈ تشکیل دے رہے ہیں فیصل محمد کے مطابق اس صورتحال سے مقابلہ کیلئے کشمیریوں کو افغان طالبان کی جنگی حکمت عملی اپنانا ہوگی .

جس میں سب سے بہتر حکمت اقدام خود کش ” حملے ہوسکتے ہیں کیونکہ مسلح افواج کے سامنے سواے اس کے اور کسی طرح مقابلہ نہیں ہوسکتا افغانستان اور سیریا میں بھی داعیش اور دیگر دہشت گرد حملہ آوروں کو اسی خود کش حملوں کی وجہ سے ہی پسپا ہونا پڑا ہے ۔

اپنا تبصرہ بھیجیں