سردار نبیلہ ارشاد ایڈووکیٹ‌نے جموں کشمیر ڈیموکریٹک پارٹی کو عوام کی پارٹی قرارد ے دیا

اسلام آباد(سٹیٹ ویوز)جموں کشمیر ڈیموکریٹک پارٹی کی سربراہ سردار نبیلہ ارشاد ایڈووکیٹ کا اپنی نئی جماعت بنانے کے اعلان کے بعد پہلا بیان سامنے آ گیا —-سردار نبیمہ ارشاد کا اپنےاس بیان میں‌کہنا ہے کہ میں روایتی سیاست میں حصہ لینے نہیں آئی ہوں۔

جموں کشمیر ڈیموکریٹک پارٹی کا تعلق عوام سے ہے ۔ یہ لوگوں کی پارٹی ہے ، اور میں آپ سب کو ، خصوصا نوجوانوں کو بھی ہمارے ساتھ شامل ہونے کی دعوت دیتی ہوں۔ ہم جموں و کشمیر کےلوگوں کی خواہش اور امنگوں کے مطابق تنازعہ کشمیر کے پرامن حل کی پیروی کریں گے۔

پارٹی سیاسی طور پر بااختیار ، معاشی طور پر خوشحال ، معاشرتی طور پر ذمہ دار اور ماحول سے باشعور ہو کر ریاست میں پائیدار امن لانے کی کوشش میں سب کو ساتھ لے گی۔ پارٹی جموں و کشمیر کے مقام کو وسطی ایشیاء کے دروازے کے طور پر “برصغیر کے شمالی مرکز تلاش کریں” کے طور پر فائدہ اٹھائے گی اور ریاست کو “امن کی راہداری” کے طور پر تبدیل کرنے کے لئے کام کرے گی-

ہمارا نعرہ “ہوا بدلے گی (ہواؤں کا رخ بدلے گا)”۔ ہم نوجوانوں اور ان کی مشکلات پر توجہ دیں گے۔ ہماری پارٹی نوجوانوں پر مبنی ہوگی۔ … یہ نوجوان ہی شکار ہوئے ہیں۔ نوجوانوں کومقبوضہ کشمیر میں چھرے اور گولیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔

نوجوانوں کی نمائندگی ہمارے لئے ضروری ہے۔ ہم اپنے جوانوں کو بچانا چاہتے ہیں ، جو اپنی جانیں قربان کررہے ہیں۔ روایتی جماعتوں نے پچھلے 70 سالوں سے لوگوں کو ”غلام“ بنا رکھا ہے۔ جب بھی کوئی انقلاب آتا ہے یا کوئی نیا آئیڈیا سامنے آتا ہے تو اس کی مخالفت کی جاتی ہے اور پھر اسے مسترد کردیا جاتا ہے… اور پھر اس کا مقابلہ کیا جاتا ہے۔

ماضی میں بھی ایسا ہی ہوا ہے۔ یہ کوئی نئی بات نہیں ہے۔ ہم کالجوں اور یونیورسٹیوں میں ایک تحریک شروع کریں گے تاکہ طلبا کو تعلیم سے لے کر انسانی حقوق اور کشمیریوں کے سیاسی مسئلے تک کے معاملات پر آواز اٹھانے کی اجازت دی جائے۔

ہم ریاست سے کرپشن کا خاتمہ کریں گے۔ ہم کشمیر کے نوجوانوں کی نمائندگی کریں گے۔ ہم صحت اور تعلیم کے شعبے کی بہتری کے لئے کام کریں گے-اس مشن میں ہمارا ساتھ دیں۔ تمام احباب نے مختلف زرائع سے جس انداز سے ہماری حوصلہ افزائ کہ ہے میں تہہ دل سے شکرگزار ہوں ۔انشاءاللہ ہوا بدلے گی۔ اپنے اسلاف کا تاریخی مشن جاری وساری رہے گا۔

یہ بھی پڑھیں

نبیلہ ارشاد ایڈووکیٹ نے آزادکشمیر میں نئی سیاسی جماعت کے قیام کا اعلان کردیا

جموں کشمیر پیپلز پارٹی کے اہم رہنماء اور کارکنان نے نبیلہ ارشاد کیلیے آواز اٹھاتے ہوئے پارٹی سے لاتعلقی کا اظہار کردیا

پارٹی رکنیت منسوخی سول ڈکٹیٹرشپ کی بدترین مثال قرار،نبیلہ ارشادکاکنونشن کے بائیکاٹ کااعلان

نبیلہ ارشاد ایڈووکیٹ پارٹی اقدامات کے حوالے سے 30 نومبر کو نیشنل پریس کلب میں اہم پریس کانفرنس کریں گی

اپنا تبصرہ بھیجیں