بالی ووڈ کے سپراسٹارز جنہوں نے چھوٹے کرداروں سے کیر یئر کی شروعات کی

ممبئی(ویب ڈیسک)شاہ رخ خان، عرفان خان، ودیا بالن اور آنجہانی اداکار سشانت سنگھ راجپوت محنت اور لگن کی مثال ہیں۔ ان تمام اداکاروں کا شمار آج بالی ووڈ کے سپراسٹارز میں ہوتا ہے لیکن ان سب نے اپنے کیر یئر کی شروعات چھوٹی اسکرین پر نہایت ہی چھوٹے سے کرداروں سے کی۔
شاہ رخ خان
شاہ رخ خان آج بالی ووڈ کے بادشاہ کے طور پر جانے جاتے ہیں لیکن انہوں نے اپنے کیریئر کی شروعات 1989 میں ٹی وی شو فوجی اور سرکس میں نہایت چھوٹے سے کردار سے کی تھی۔ اس وقت شاید انہیں کوئی پہچانتا بھی نہیں تھا لیکن آج شاہ رخ خان اپنی محنت اور لگن سے بالی ووڈ کے سب سے زیادہ مشہور اداکار بن چکے ہیں اور ان کے دیوانے صرف بھارت میں ہی نہیں بلکہ دنیا بھر میں موجود ہیں۔
ودیا بالن
بالی ووڈ اداکارہ ودیا بالن کو کون نہیں جانتا۔ وہ کہانی،ڈرٹی پکچر، عشقیہ سمیت نجانے کتنی ہٹ فلموں میں کام کرچکی ہیں۔ بالی ووڈ کی اس ٹاپ اداکارہ نے بھی اپنا کیریئر 90 کی دہائی میں ٹی وی کی چھوٹی اسکرین کے ڈرامے ہم پانچ سے شروع کیا تھا۔
عرفان خان
بھارتی فلم انڈسٹری کے مرحوم اداکار عرفان خان صرف بالی ووڈ میں نہیں بلکہ ہالی ووڈ میں بھی اپنی صلاحیتوں کا جادو جگا چکے ہیں۔ بھارتی فلم انڈسٹری کے اس سپر اسٹار نے اپنے کیریئر کی شروعاتبھارت ایک کھوج،چانکیا،سارا جہاں ہمارا جیسے ٹی وی شوز سے کی تھی۔ لیکن کسی کو کیا پتہ تھا کہ ٹی وی پر چھوٹے چھوٹے کردار کرنے والا یہ اداکار ایک دن بالی ووڈ کا سپراسٹار بن جائے گا۔
مونی روئے
بالی ووڈ اداکارہ مونی روئے بھی کیریئر کی ابتدا میں ٹی وی کی اداکارہ تھیں۔ انہوں نے بھارتی ٹی وی کے مشہور شو کیونکہ ساس بھی کبھی بہو تھی میں ایک چھوٹے سے کردار سے اپنے کیریئر کی شروعات کی تھی۔ لیکن آج وہ بھی بالی ووڈ میں اپنے صلاحیتوں کے جوہر دکھا رہی ہیں۔
سشانت سنگھ راجپوت
بالی ووڈ کے آنجہانی اداکار سشانت سنگھ راجپوت کو اس دنیا سے گزرے ہوئے کافی عرصہ ہوگیا لیکن وہ آج بھی اپنے چاہنے والوں کے دلوں میں بستے ہیں۔ کئی ہٹ فلموں میں کام کرنے والے سشانت سنگھ راجپوت نے اپنے کیریئر کا آغاز ٹی وی ڈرامیکس دیش میں ہے میرا دل میں ایک چھوٹے سے کردار سے کیا تھا۔
آیوشمان کھرانا
آیوشمان کھرانا کا نام بھی آج بالی ووڈ کے بڑے ستارے کے طور پر لیا جاتا ہے۔ تاہم انہوں نے اپنے کیریئر کی ابتدا ٹی وی پر مختلف شوز میں بطور اینکر اور میزبان کے کی تھی۔ بعد ازاں انہیں فلم وکی ڈونر میں مرکزی کردار ادا کرنے کا موقع ملا جس کے بعد انہوں نے پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں