حجام نےکینسرکی مریضہ کے بال کاٹتے ہوئے تاریخی کارنامہ سر انجام دے دیا

کینسر کی مریضہ کے بال کاٹتے ہوئے حجام نے ایسا کام کردیا کہ دیکھنے والے اس کی تعریف کیے بغیر نہ رہ سکے، ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔خواتین اپنے بالوں کے حوالے سے بہت حساس طبیعت کی مالک ہوتی ہیں انہیں اپنی خوبصورتی اپنے لمبے اور گھنے بالوں کے بغیر ادھوری محسوس ہوتی ہے جو کہ ایک حقیقت بھی ہے۔

ایک اسی طرح کی ویڈیو سوشل میڈیا پر زیرگردش ہے کہ جس میں ایک لڑکی کو اپنے بال کٹواتے ہوئے دکھایا گیا ہے، مذکورہ لڑکی ایلوپیشیا کے مرض میں مبتلا ہے جس میں سر کے بال بہت تیزی سے جھڑنا شروع ہوجاتے ہیں۔ایوا باریلارو نامی لڑکی کو اسی بیماری کے سبب اپنے پسندیدہ بال کٹوانا پڑے، اس نے بہت چاہت کے ساتھ ایک دہائی سے اپنے بال بڑھا رکھے تھے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ بال کٹوانے کیلئے حجام کے پاس آنے والی لڑکی اپنے سر پر ٹریمر پھرتا دیکھتے ہوئے پھوٹ پھوٹ کر روپڑی اور خود پر قابو پاتے ہوئے اپنے مونڈھے ہوئے سر ہاتھ پھیرتی رہی۔اس منظر کو دیکھ کر حجام نے اسے دلاسا دیا اس نے پہلے مریضہ کو گلے سے لگایا اور پھر اظہار یکجہتی کرتے ہوئے اس کے پیچھے کھڑے ہوکر اپنے بالوں پر بھی ٹریمر چلانا شروع کردیا۔

مذکورہ لڑکی اچانک یہ منظر دیکھ کر دنگ رہ گئی اور اس نے حجام کو ایسا کرنے سے منع کیا لیکن حجام نے اپنے سر پر ٹریمر چلا کر خود کو بھی گنجا کردیا۔ اس دوران وہ لڑکی جذبات پر قابو نہ پاتے ہوئے روتی رہی،دل دہلا دینے والی اس ویڈیو پر اب تک ٹویٹر پر 2.4 ملین سے زیادہ صارفین اپنے خیالات کا اظہار کرچکے ہیں، جس کا عنوان تھا کہ کوئی بھی تنہا نہیں لڑتا! اس نے کینسر کی مریضہ کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے اپنے بال منڈوائے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں